masihkah ade harapan

MOHD NAIM namaku....
aku skrg seorang blogger...
blog ini merupakan platform utk aku merepek...
luahanku... kisah pelayaran hidup ku...
sedikit sebanyak akan aku coret kan di dalam ruangan ini...
harapan ku... agar semua yang membaca dapat membuat penilaian yang hakiki terhadapnya...
kpd semua jgn anda mengambil hati drp penulisan ini

Tuesday, September 15, 2009

TANDAS

Bosan..... menyampah.... sakit perut..... kehidupan yg agak kelam kabut pd hari ini... knape??? ape kena mengena ngan topic tandas???? nk jadikan crite, pas aku break my fasting, aku sgt skt perut... so psl tu lah aku pick this topic... walaupun topic nie pelik, aku nk juga share my perception about toilet... bg aku tandas adlh tmpt yg slalu dikunjungi tp xde sorang pun ingat jasa baik tandas... tiap2 hari aku akan ke tandas... aku rase korang pun hari2 ke tandas... tandas merupakan tempat utk buang air, mandi, berhadas,beristinjak dan lain2... selain function ini, tandas juga tmpt utk org berangan... mcm aku, tandas merupakan tmpt terbaik utk aku berangan... dlm tandas aku bleh berangan jd org kaya, penyanyi, pemain bola yg power dan mcm2 lg.... tandas juga merupakan satu tempat dimana aku dpt mcm2 idea... antara idea yg aku dpt td kat tandas ialah aku nk post crite psl tandas....hahahahaha... slain itu tandas tmpt aku utk menonjolkan bakat aku dlm nyanyian...hahaha... wlaupun suara x sedap, aku tetap akan menyanyi didlmnya... ini dpt menjimatkan aku sbb aku x yah kuar duit pegi redbox atau pusat2 karoke yg ade... aku juga bleh berfikir dgn waras slps ke tandas.... ape yg penting, tandas mestilah bersih, bru best..... so kpd pengguna tandas, jgalah kebersihan tandas... hmmmm.... nanti aku dah kerja, aku nk wujudkan satu hari utk memperingati tandas.... smua jasa tandas kat aku akan ku kenang smpai bile2... oriteeeee..... sampai disini je lah topic yg aku nk crite.... sbrg komen akan dipertimbangkan dan segala surat menyurat tidak akan dilayan.......... sorry aku kuat merepek.....

1 comment:

  1. aku suke ceramah ko...
    walau pon ntah pape tp ia sgt bermakner...
    trskan nukilan ntah pape yg camnie lg k naim...
    adios!

    ReplyDelete