masihkah ade harapan

MOHD NAIM namaku....
aku skrg seorang blogger...
blog ini merupakan platform utk aku merepek...
luahanku... kisah pelayaran hidup ku...
sedikit sebanyak akan aku coret kan di dalam ruangan ini...
harapan ku... agar semua yang membaca dapat membuat penilaian yang hakiki terhadapnya...
kpd semua jgn anda mengambil hati drp penulisan ini

Monday, September 7, 2009

BIRTHDAY.....


hari yg best dlm hidup aku sbb aku dah makin besar ( sememangnya besar dr mata kasar ) akan aku critekan knape org suka bila time birthday.... hari ini merupakan hari lahir aku yg ke 22... wlaupun ic aku tertulis 12hb tp dlm surat beranak, aku sah dilahirkan pd 8hb... so korang jgn tnye knape birthday aku pelik.... semua org akan suka bile hari jadi dorang tiba termasuk aku..... knape aku suka sgt??? 1st aku rase aku dah dewasa dan mungkin kedtgan birthday nie aku cuba utk mematagkan diri dan juga mengimprove kan diri supaya lebih maju dan berdaya saing... disamping itu juga ibu bapa aku mungkin menghadiahkan sesuatu kpd diriku ini... ini yg plg best... kawan2 rapatku juga akan menghargai aku sesangat bile time birthday aku... wlupun aku kadang2 belanja kwn rapat aku time birthday, aku tetap happy berkongsi peristiwa kelahiran diri ke dunia ini... aku rase korang pun suka bile birthday korang tibe... selain hadiah yg diterima, aku juga menerima sms dr semua rakan2 ku... itu yg wat aku happy... dorang ingat kat aku... aku rase sgt yg korang bersetuju dgn aku... so kpd rakan atau kenalan yg wish birthday aku tadi, aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kerana kalian smua ingat aku.... hahahaha... aku dah dewasa dan aku juga bleh pegi clubing tanpa rase takut.... hahaha... aku juga dah bleh mengundi utk pilihanraya akan dtg.... hahahaha... aku juga dah cukup matang utk berkahwin.... hahahaha......

No comments:

Post a Comment